Autumn colour..


Krásný podzimní večer!

V chladnějším podzimním období můžete mít vrstev tolik, že budete vypadat  jako sněhulák nebo zvolit kvalitní kousek kabátu,
který perfektně zahřeje a doladit výraznými botami , kabelkou, šálou či jinými doplňky.










Já jsem pro dnešek zvolila vrstvení.
I když celek outfitu působí naoko nedbale, bylo mi příjemně a pohodlně, díky podpatkům jsem se cítila i elegantně.
Třešničkou na "dortu" můžete vidět originální či osobitou šálu, kterou jsem si moc oblíbila a v nepříjemných studených dnech krásně zahřeje.  A pokud se řídíte módou , tak výrazné šály jsou letos opět velkým hitem! 


A jak jsem psala, že může to naoko vypadat jako nedbale, 
tak krajkový top v peplum střihu vše rozbije 
a celkový dojem outfitu nabírá jiný rozměr..
..romantický, jemný, nevinný..
Co myslíte? :)




 Křivák, cardigan, top, legíny: ModniFashionBazar, Šála, boty: Gate, 
Kabelka, hodinky: Michael Kors, Prsten, náušnice: Swarovski, Brýle, pásek: Asos








V tomto příspěvku jste určitě zaregistrovali kvalitu fotek.
 Měla jsem možnost fotit s fotografkou Katkou,
která kromě toho, že dneska oslavuje svůj svátek 
"Kati, ještě jednou vše nejlepší!", je krásná talentovaná mladá maminka :) Její úžasnou práci, nezapomenutelné momentky 
naleznete zde, kde ji můžete i kontaktovat. 
V budoucnu se můžete určitě těšit, tak jako i já, na další (doufám) příjemné články a fotografie od Katky.




A na závěr krásná afirmace od Luise L. Hay: 
"Tančím s radostí a lehkostí. Můj život je tak dobrý."

Mějte se krásně 

Komentáře

  1. Nádherný outfit, strašně ti to sluší a ten úsměv a radost úplně nejvíc :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to příjemně strávená hodinka s Katkou a její prckem ;) Děkuji :-*

      Vymazat
  2. opravdu moc se mi líbí fotky, ta atmosféra<3 a sluší ti to :)

    www.levne-a-stylove.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt hodně se mi líbí ten tvůj top v kombinací s černýma kalhotama a křivákem :) Vypadá to fakt moc elegantně:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně taky, peplum top nasměroval celkový outfit úplně jinam a to jsem chtěla :) děkuji ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky